Meest Gestelde Vragen.

Onderstaand vindt u de antwoorden op al uw vragen. Mocht uw vraag en antwoord er niet bij staan neem dan contact met ons op.

Wie zijn wij?

Mercedes-Benz Dealer Bedrijven is de enige eigen dealerorganisatie van Mercedes-Benz in Nederland. Met in totaal 6 vestigingen en een kleine 300 medewerkers zijn wij in zuid-west Nederland dè dealer voor Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens, smart, SLR en AMG. Daarbij zijn wij een gecertificeerde bedrijfswagendealer die voldoet aan de strenge richtlijnen van een Van ProCenter. Wij weten als geen ander dat het dagelijks gebruik van een bestelwagen niet te vergelijken is met dat van een personenwagen. Iets wat u zult ervaren als u langs komt bij één van onze bedrijfswagenvestigingen.

Worden mijn gekochte accessoires ook gemonteerd?

Ja, om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken worden uw bestelde Mercedes-Benz Accessoires direct door onze professionals gemonteerd en waar nodig voorzien van de juiste uitleg. 

Kan ik mijn bestelde accessoires ook ophalen?

Nadat u een bestelling bij ons hebt geplaatst, nemen wij telefonisch contact met u op om een afspraak voor de montage te maken. Indien u uw accessoires liever afhaalt, kunt u dit bij onze medewerkers aangeven.

Kunnen mijn Mercedes-Benz Accessoires ook worden thuisbezorgd?

Nee, u kunt de bestelde accessoires GRATIS laten monteren bij onze vestigingen. Daarnaast is het wel mogelijk om het product af te halen bij de desbetreffende MBDB-vestiging.

Ik ben niet tevreden met mijn huidige product, wat nu?

Een origineel onderdeel van Mercedes-Benz dat gekocht is bij Mercedes-Benz Dealer Bedrijven B.V. en binnen twee jaar vanaf aankoopdatum defect blijkt als gevolg van materiaal- of productiefout, wordt gratis vervangen door Mercedes-Benz Dealer Bedrijven B.V.. Als een defect onderdeel vervangen wordt onder de voertuiggarantie (d.w.z. op kosten van Mercedes-Benz), eindigt de garantieperiode van het vervangen onderdeel op hetzelfde ogenblik als de voertuiggarantie.

Wij streven ernaar om u altijd de beste kwaliteit te leveren. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn over onze dienstverlening dan horen wij dat graag. Om een correcte afhandeling van uw garantieaanvraag te kunnen garanderen, zouden wij u willen vragen om ons garantieformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Wij zullen dan binnen twee werkdagen contact met u opnemen.